Zmodernizovaná predajňa Lidla v Senici je zárukou pohodlného a efektívneho nákupu


PR článok

Dve desaťročia pôsobenia na Slovensku ukazujú, že Lidl sa neustále snaží prinášať svojim zákazníkom ten najlepší nákupný zážitok. Prvotriedna kvalita, cenová dostupnosť či inovácie v rôznych oblastiach len potvrdzujú, že komfort zákazníka je pre obchodný reťazec jednou z kľúčových priorít. Rovnako ako snaha byť atraktívny predajca, ktorý neopomína zveľaďovanie a investície do starších predajní. Najnovšie sa zameral na predajňu v Senici, ktorá prešla mnohými úpravami a zmenami.

Obyvatelia Senice sa môžu tešiť na vylepšenia, ktorá ich čakajú v zmodernizovanej predajni na ulici Továrenská 1564/60. Predajňa prešla rozsiahlymi úpravami zameranými na ekologické, estetické a technologické inovácie, ktoré významne zlepšujú kvalitu nákupu a poskytovaných služieb. „Hlavným cieľom modernizácie bolo vytvoriť prostredie, ktoré zákazníkom ponúkne pohodlnejší, prehľadnejší a príjemnejší nákup. Medzi hlavné vylepšenia patrí napríklad nová pekáreň a nový moderný flaškomat s dvoma „vhodmi“ priamo pri vstupe, ktoré budú funkčné od januára 2025. Zákazníci ocenia aj rozšírené parkovisko, ktoré teraz ponúka 76 vlastných parkovacích miest a zeleň, či ekologické LED osvetlenie, ktoré znižuje energetickú náročnosť predajne,“ uviedol Matúš Šutka, vedúci regionálnych expanzií Lidl Slovenská republika.

Okrem uvedeného sa zväčšila aj nákupná plocha predajne o 100 m2, táto plocha slúžila predtým ako nájomný priestor, v ktorom pôsobilo mäsiarstvo. K jeho zrušeniu sa vyjadril Matúš Šutka: „Naša súčasná ponuka mäsových výrobkov je naozaj pestrá a bohatá, takže veríme, že bude plnohodnotnou náhradou výrobkov predošlej prevádzky.“ 

Predajňa naďalej ponúka široký výber čerstvých a kvalitných produktov za dostupné ceny. Lidl zároveň pokračuje v napĺňaní svojej stratégie podpory slovenských dodávateľov, aby mohol zákazníkom zabezpečiť lokálne produkty dostupné pre každého.

Na ceste k lepšiemu zajtrajšku

Expanzia a modernizácia sú pre diskont hnacou silou jeho rastu. Neprestajne prichádza so zmenami a skvalitňovaním v rôznych oblastiach. „Pri stavbách dbáme na to, aby negatívne neovplyvňovali životné prostredie a okolitú komunitu. Naopak, používaním moderných materiálov a inovatívnych technológií, ktoré nielen spĺňajú všetky legislatívne požiadavky, ale v mnohých prípadoch ich dokonca prevyšujú, prispievame k rozvoju trvalej udržateľnosti a zveľaďovaniu regiónov,“ povedal Matúš Šutka.

Lidl predajne sú označené medzinárodným certifikátom EDGE, ktorý len potvrdzuje, že ekológia je pre diskont dôležitá a rovnako deklaruje, že predajne sú o 20 % úspornejšie, než iná referenčná budova rovnakého charakteru. Matúš Šutka k téme udržateľnosti doplnil: „Dve desiatky predajní Lidl dokonca spĺňajú podmienky úrovne EDGE Advance, čo znamená najmenej 40 % energetickú úspornosť v porovnaní s bežným štandardom. V rámci Európskej únie disponujú EDGE certifikáciou stovky budov. Lidl Slovenská republika je však na Slovensku priekopníkom.“

Súvisiace články